O projektu
Cilj projekta je ustvariti okolje, ki bo omogočalo sodelovanje med učitelji, ki želijo učence in dijake pobliže seznanjati s prepletenostjo področij matematike, računalništva in informatike, naravoslovja in tehnike. Izdelali smo prototipe gradiv, s katerimi učitelji na zanimiv način učijo o MINUT področjih. Oblikovali smo skupnosti, preko katere učitelji pripravljajo, nadgrajujejo in dopolnjujejo ta gradiva, sodelovalujejo, si izmenjujejo izkušnje.
Skupnost nudi sodelujočim oporo za svoje delo, saj v skupnosti želimo predvsem doseči izmenjavo idej med učitelji. Zato v vsaki razvojni skupini za sodeluje učitelj računalništva in učitelj MINUT predmeta. Učitelji dejavnosti prenesejo v razrede in pri tem spodbudijo med učenci in dijaki pozitiven odnos do MINUT področij v povezavi s humanističnim odnosom do sveta. Ker s pomočjo anket skrbno spremljamo tudi mnenja in občutke učencev in dijakov, s tem merimo rezultate glede odnosa učencev in dijakov do pridobljenih digitalnih kompetenc.
Pri pripravi gradiv se osredotočamo predvsem na to, da sta predmeta "enakovredna", torej da razvijata tako temeljna znanja iz predmeta X in temeljna znanja iz RIN. Torej se izogibamo temu, da bi bil predmet X uporabljen (in običajno preveč poenostavljen) zgolj kot vir ideje za ilustracijo koncepta iz RIN, ali pa tega, da bi bilo RIN uporabljeno zgolj kot orodje (beri: ker uporabljamo računalnik, je to že med predmetno sodelovanje z RIN).
Kdo smo
Projekt MINUT NAPOJ združuje (predvsem) učitelje Računalništva in informatike (RIN) in ostalih naravoslovnih predmetov,
torej MINUT - M(atematika)I(nformatika)N(aravoslovje)U(metnost)T(ehnologija) predmete. V okviru projekta:
- Se redno sestajamo na spletnih (ZOOM) sestankih in izmenjujemo izkušnje
- Razvijamo gradiva, kjer se prepletata RIN in še en predmet
- Se srečujemo na delavnicah
- Sodelujemo na konferencah: NAK, STEAMColab, DigiDakta, VIVID
- Obiskujemo kolege iz drugih držav, ki poučujejo na podoben način
- Se nasploh imamo fino ...