FMF seminarji za učitelje RIN na OŠ in SŠ

Na tej spletni strani so informacije v povezavi s seminarji, ki smo jih za učitelje RIN v OŠ in SŠ v šolskem letu 2018/19 pripravili na FMF.
Za druga leta glej tukaj.

V obdobju marec - maj 2019 načrtujemo še izvedbo naslednjih seminarjev, na katere se prijavite v Katisu. Če pa niste 100% odločeni, sprejemamo predprijave - če vas udeležba zanima, pošljite e-pošto na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si, kjer navedete seminar(je), ki vas zanima. Potem vas bomo obveščali o vseh dogodkih v povezavi z organizacijo - skupaj s predprijavljenimi bomo določili datum posameznega seminarja. Predprijava vam daje prednost v primeru, da bo število prijavljenih preveliko, vas pa ne zavezuje k prijavi (štejejo le prijave v Katisu).

  1. OSNOVE UPORABE AVTOMATSKEGA PREVERJANJA PRAVILNOSTI PROGRAMOV PRI POUKU PROGRAMIRANJA

    Na seminarju si bomo ogledali, kako lahko sestavimo zbirke nalog, ki so namenjene poučevanju osnov programiranja v programskem jeziku Python. Te zbirke so take, da se pravilnost rešitve preverja samodejno. Uporabljali bomo sistem Projekt TOMO. Videli bomo, kako lahko učenci in dijaki napredujejo v svojem tempu, kako imamo kot učitelji pregled nad njihovim napredkom.
    Uporabljali bomo obstoječe zbirke nalog, ki so že pripravljene v sistemu.

    Datumi izvedbe: preostalo (do 24h) v obliki videokonferenc in dela na daljavo.

    Kotizacija: 60€
     
  2. AVTOMATSKO PREVERJANJE IN OCENJEVANJE PRI POUKU PROGRAMIRANJA

    Gre za nadaljevalni seminar prejšnjega seminarja. Naučili se bomo, kako sami sestavljamo naloge za sistem Projekt TOMO. Prav tako bomo videli, kako lahko na osnovi oddaj rešitev ugotovimo, kje imajo učenci/dijaki težave, katere napačne predstave imajo. Ogledali si bomo tudi, kako sestavimo naloge tipa "popravi program", "spremni program", "dopolni program" ter Parsonovske tipe nalog, ki so glede na raziskave zelo učinkovit bnačin učenja programiranja.

    Datumi izvedbe: maja - 3 srečanja po 5h (popoldan) na FMF, 9h v obliki videokonferenc in dela na daljavo

    Kotizacija: 60€
     
  3. DINAMIČNO PROGRAMIRANJE

    Spoznati dinamično programiranje kot enega od najbolj pogostih prijemov pri reševanju problemov. S tem bodo učitelji lahko uspešno pripravljali učence in dijake za tekmovanja iz programiranja. Prav tako bodo s tem dobili nov sklop zelo zanimivih nalog iz programiranja.

    Datumi izvedbe: prva polovica maja - 1 srečanje po 5h (popoldan) na FMF, 3h v obliki videokonferenc in dela na daljavo

    Predvidena kotizacija: 20€
     

Izvedli pa smo že naslednje seminarje (za dostop do gradiv in dodatne informacije se obrnite po e-pošti na Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si )
  1. 23. 10. : TEKMOVANJE BOBER IN UPORABA PRI POUČEVANJU RAČUNALNIŠTVA

    Vsebina: Spoznati učitelje z bogato zbirko nalog s tekmovanja Bober, predstaviti sistem Plickers, ki omogoča hitro sočasno avtomatsko preverjanje uspešnosti reševanja posamezne naloge, omogočiti učiteljem uspešno pripravo učencev in dijakov na tekmovanje

  2. 13. 11. : PRISTOPI K POUKU PROGRAMIRANJA

    Vsebina: Ogledali si bomo več tem s področja poučevanja programiranja. V obliki odprtega razgovora bomo obdelali 10 nasvetov pri poučevanju programiranja (glede na več raziskovalnih projektov). Ukvarjali se bomo s potjo od reševanja problemov brez računalnika do konkretne kode. Npr. ogledali si bomo, kako poiščemo največje število med danimi in zakaj ni dobro, da pri razlagi napišemo na tablo 6, 7 števil in med njimi iščemo največjega, ampak si raje pomagamo z narobe obrnjenimi listki... Spoznali bomo Parsonov tip vprašanj in uporabo pri poučevanju programiranja. Pri Parsonovem tipu vprašanj gre za to, imamo za dan problem že napisano rešitev, program, a s premešanimi vrsticami. Naloga je, vrstice urediti v pravilni vrstni red. Imamo nekaj podtipov: nalogo rešujemo tako, da le pravilno uredimo vrstice (zamikanje je OK, ni odvečnih vrstic ...), vrstice niso zamaknjene, ampak moramo za zamike poskrbeti sami, med vrsticami so lahko tudi odvečne, v "bloku" (enoti, ki jo premikamo) je lahko ena vrstica, lahko pa blok sestavlja več vrstic, ki so seveda v pravem vrstnem redu in vse pravilno zamaknjene [sam blok pa lahko je/ni pravilno zamaknjen] ... Prav tako si bomo ogledali nabor večizbirnih vprašanj (Cantenbury Question Bank, project Quantum) in še kaj.

  3. 7. 12. : POUČEVANJE PROGRAMIRANJA Z BLOCKLYEM IN SISTEMOM PIŠEK

    Vsebina:
    • Spoznati učitelje z sistemom Pišek http://pisek.acm.si/ in uporabo pri pouku.
    • Spoznati sklop nalog in predvideni nov tekmovalni sistem, namenjen začetnikom v programiranju.
    • Spoznati e-učbenik Slikovno programiranje
    • Sodelovati pri idejah za naloge na Pišku.